piątek, 25 kwietnia 2014

Książki upolowane z gazet

Jakiś czas temu, przez zupełny przypadek doczytałam w gazecie że co 2 tygodnie z czasopismem"Pani Domu" będą dodawane powieśc z wydawnictwa Prószyński.
Co 2 tygodnie miały być inne ksiażki do wyboru, w opisanej ofercie książek miało byc sporo i duzy wybór.Niestety...jak to w zyciu bywa książki były wręcz nieosiągalne.
Domyslam się, że popyt na powieści był spory ze względu na bardzo atrakcyjna cenę 8,99 zł za pełnowartościowy egzemplarz.
Do sieci typu Kolporter "Pani Domu" wcale nie przychodziła z dodatkiem.Na szczęście zalazłam 2 stare kioski Ruchu gdzie przesympatyczne panie obiecały mi odkładac nowe numery gazety z dodatkiem.
Tym sposobem zdobyłam 6 książek. Co prawda "Kruche szczęście" czytałam ale zawsze można sprzedac bądz wymienić się.



Niestety już teraz książek z Prószyńskiego nie ma...a szkoda. Co 2 tygodnie sledzę jakie ksiazki maja być w "Pani domu" ale narazie nie ma nic dla mnie interesującego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz