czwartek, 26 września 2013

Kolejne we wrześniu

Następne 4 książki jakie zdobyłam na wrzesień.Oczywiście naturalnym faktem będzie że we wrześniu ich wszystkich nie przeczytam, ale najważniejsze, ze są.



2 powieści Jodi Picoult:

"Krucha jak lód"
- jest to pierwsza ksiażka Jodi jaką czytałam i pamiętam, że była piękna.Niestety pod wpływem impulsu szybko sprzedałam ją na allegro.Teraz była po 10 zł w Biedronce więc postanowiłam znów ją mieć.

"To co zostało"- najnowsza w dorobku tej autorki.Bardzo chciałam ją przeczytać co się pewnie w najbliższym czasie stanie :-)

Oraz:
"Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej.Czytałam wiele pozytywnych opinii o tej książce.Jestem bardzo ciekawa jej treści oraz wiadomości z dziedziny podróżniczej jakie zawiera.

A także od Wydawnictwa Mira,jako egzemplarz recenzyjny:
 "M jak miłość" Marcin Mastalerz.Z pewnością przeczytam ją w najbliższym czasie bo jest to bardzo obiecująca pozycja literacka dla fanów serialu.Do czytania także zachęcają piękne fotografie umieszczone na końcu książki.Ale o tym osobna notka...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz