wtorek, 17 września 2013

Pakiet na wrzesień cz.1

Miesiąc bez książek to miesiąc stracony :-)
Cóż...z tego nałogu chyba się nie wyleczę (i nie chcę).

Na wrzesień mam pakiet 7 książek.


Najbardziej przeze mnie wyczekiwane to dwie zupełnie świeżuteńkie ze Świata Książki:
1."Szczescie w Twoich oczach" Caroline Leavitt.Ksiązkę poleca sama Jodi Picoult,opis wydaje się być bardzo interesujący.Sama okładka bardzo mi się podoba,ma sliczne tłoczone litery.Jest to nowa seria w wydawnictwie Świat Ksiązki która nosi nazwę Leniwa Niedziela.
2. "Ona juz nie wróci" Hans Koppel.
Opis mnie zaintrygował i już zaczęłam ją czytać.Jest to także nowa thrillerowa seria Granice Zła.

Ze Świata Ksiązki które jest jednym z moich ulubionych wydawnictw,mam także ostatnią część sagi o Dollangangerach czyli "Ogród cieni".

Od Prószyńskiego mam 2 całkiem świeże nabytki czyli:
"Siła strachu" Koethi Zan oraz "Zbieg okoliczności" K.Pisarzewskiej.Tej drugiej jestem bardzo ciekawa i mam ochotę ją w niedalekim czasie przeczytać.

Do kolejnego zakupu zainspirowała mnie moja koleżanka Iwonka :-)
"Jak puch z dmuchawca" jest prawie nie możliwe do zdobycia.Mnie się udało wygrać lizytację i wkrótce sprawdzę czy i mnie spodoba się pióro Karen Kingsbury.

Ostatnią ksiazką jest "Dawca" Tess Gerritsen.Nie czytałam jeszcze jej ksiązek.Jest to thriller medyczny.Co prawda format kieszonkowy ksiązki jest nie za wygodny ale niech i taka będzie.W razie czego pójdzie do kolejnych czytelników na allegro :-)

To tyle.Narazie.Kolejne 2 się licytuja na allegro :-) Jesli je upoluje pod koniec wrzesnia będzie drugi wpis ze zdobyczami na wrzesień.Jeśli nie,dopiero w pażdzierniku przewiduję większe zakupy, bo miesiąc ten będzie obfitował w dużo fajnych powieści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz