wtorek, 18 lutego 2014

Nowe czytadła

Nareszcie dotarły, nawet w większym składzie jak się spodziewałam.Długo czekałam na ksiażkę z Miry, ale nie liczyłam że dojdą też te które zamówiłam sobie w piatek a bardzo okazyjnej cenie,ale o tym potem.
Moje lutowe zdobycze (czy ja pisałam że będe kupowac 3-4 ksiażki w miesiącu???)




Zacznę od końca stosiku:

*Lisa Scottoline "Nie odchodż" - chyba najbardziej czekałam na tą nowość w lutym.Już ją zdązyłam przeczytać,recenzja wkrótce.Muszę dodać ze wydawnictwo Prószyński zrobiło niespodziankę kazdej kupującej ta powieść- prezent w postaci tuszu do rzęs i kremu Yves Rocher.
*Arno Strobel "Istota"- niedługo pewnie po nią sięgnę bo mnie kusi...
* Agnieszka Pietrzyk "Urlop nad morzem" - już przeczytana,recenzja na dniach :-)
* Patric Bauwen "Tylko on wie"  przypadkowo kupiona w okazyjnej cenia na Allegro,opis jest bardzo ciekawy.
*Agata Kołakowska "Wszystko, co minęło" - nowośc którą chciałam mieć.
* Erica spindler "Stan zagrożenia" od wydawnictwa Mira dla recenzji.Przy okazji opis jest zachęcający.

No a na koniec 3 prawdziwe mega okazje:

1.Joyce Maynard "Długi wrześniowy weekend" kupiona nowa za 4,99zł
2.Randy Susan Meyers "Córki mordercy" nowa za 5,5 zł
3.Diane Dixon "Język sekretow"- nowa tak jak pozotałe w okazyjnej cenie za 6,5 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz