wtorek, 10 grudnia 2013

Pomysłowo dla dzieci

Dzis notka nie typowa bo o ksiażkach dla dzieci.korzystając z okazji że z córcią do lekarza pojechałysmy, postanowiłysmy zajrzeć do naszej ulubionej księgrani.Córcia wraz z moja mamą zamówiły mi ksiązkę pod choinkę "Rodzina Casteel" V.C.Andrews.Za to ja wypatrzyłam cos kreatywnego dla dzieci.


"Boże Narodzenie.Jak zrobic coś z niczego" oraz "Świąteczne ozdoby" to ksiazki które zachęcają dzieci do samodzielnego wykonania ozdób chonkowo-dekoracyjnych.Przyznam że obie ksiażki są świetne i pomimo złego samopoczucia mojej córki juz zrobiłysmy Panią Mikołajową :-)
"Królowa sniegu" to oczywiście bajka w sam raz na tę porę roku.


Za wszystkie 3 ksiązki zapłaciłam 30 zł, takze cena jest atrakcyjna a rączki dziecka zajete przez całe popołudnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz