poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Wkrotce przeczytam...

Koniec marca obfitował jeszcze w zakupy nowych książek ale od początku kwietnia kupiłam tylko jedną...nową powieść Diane Chamberlain.Mam jeszcze do pokazania na blogu zdobycze ksiązkowe z gazet ale o tym innym razem.



Najwazniejsza jest ta pierwsza i to na nią najbardziej czekałam.
"Jezioro marzeń" kupiłam okazyjnie na allegro nową za 5 zł.
Ponieższe 3 tytuły kupiłam pod koniec marca w Matrasie w promocji 3 za 2, więc za "Samolot bez niej" zapłaciłam  1 grosz  :-)
"Małe szczęścia" zaskoczyła mnie objętością.Jest naprawdę grubiutka :-)
Ostatnia pozycja "Umarli nie kłamią" od wydawnictwa Mira Harlequin do recenzji.


Teraz zamiaruję czytac swoje zaległości ile się da.Zrywam chwilowo z bibliotekami i spędzam czas przy swoich oraz Iwonkowych ksiązkach :-))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz