czwartek, 21 lutego 2013

Na początek...kilka słów o sobie :-)

Mam na imię Malwina,mam 28 lat.Jestem szczęśliwą mamą 2 dzieci oraz zoną fajnego faceta :-)
Bardzo lubię czytać książki.Interesuje mnie tematyka społeczno-obyczajowa,historie prawdziwe o rodzinie,miłości.Nie lubię pozycji historycznych,politycznych,fantasy.Żeby książka mnie do reszty "wciągnęła" musi mnie zainteresować opis lub zaciekawić kilka pierwszych stron.
Książki głownie kupuję nowe lub używane na allegro.Mam swoje ulubione księgarnie internetowe z których korzystam.Sporo sobie i dzieciom wypożyczam z biblioteki,jednak duzo interesujących mnie tytułów po prostu nie ma.
Potrafię ksiązkę 500 stronicową przeczytać w 2 wieczory,ale musi być super ciekawa.
Będę tu opisywała książki które czytam i które kupuję.Ot,tak żeby nie zapomnieć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz