piątek, 22 lutego 2013

David thomas "Mamusiu, dlaczego"

Dopiero skończyłam więc od razu opiszę...
Kilka słów o książce "Mamusiu dlaczego" Davida Thomasa, seria Pisane przez życie.


Lubię tą serię.Przeczytała juz sporo z niej,kolejne 2 ksiązki czekają na półce.Są to historie opisane na faktach.Ciężko je recenzjować,Tym bardziej,że wiele z nich jest przepełnione bólem i trudnymi wspomnieniami.Jeszcze o ile znosiłam dzielnie opisy fizycznego i psychicznego znęcania się nad dziećmi/słabszymi tak w tej książce było coś znacznie gorszego.Wykorzystywanie seksualne kilkuletniego Davida przez pijaną matkę.Zbyt drastyczne jak dla mnie,wprost nie do uwierzenia że można coś takiego zafundować małemu chłopcu.Sama mam 4,5 letniego synka.Czy byłabym w stanie zrobić mu choćby małą krzywdę?Na pewno nie.
Przez te opisy obiecałam sobie ,że długo minie zanim sięgnę po kolejną książkę o przemocy.Muszę odpocząć od tego typu tematyki.
Ksiązkę oceniam wartą przeczytania,aczkolwiek wrażliwce niech się zastanowią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz