środa, 1 stycznia 2014

Noworocznie

Nowy Rok przyszedł :-) Ten stary nie był zły.Jeśli chodzi o czytelniczą strone mojego życia to był wręcz całkiem udany rok.Przede wszystkim udało mi się założyć tego bloga i opisywać ku pamięci na nim co czytam i co kupuję.Te skromne zapiski są odskocznią od rutyny moich codziennych obowiązków.Lubię tu być i pisać.Lubię czytać i kupować nowe zdobycze książkowe i zamierzam nadal prowadzić moje zapiski.
Z czytelniczych postanowień na pewno będzie to czytanie jak tylko mozliwie najwięcej ciekawych ksiązek.Jest ich cała masa,ciągle pojawiają się nowe zapowiedzi które przykłuwają moją uwagę.Jeśli tylko pozwoli na to mój portfel to na pewno nie przestanę kupować kolejnych.
Będę się starała też na początku roku przystopowac nieco z zakupami a bardziej skupić się na ksiażkach które czekają na swoja kolej juz kilka miesięcy a ja wciąż czytam coś innego i dokupuję nowe...
Dzieciom tez bardzo lubie kupować i czytać.Obiecvuję sobie że to się nie zmieni,chociaż moja córka czyta już tak biegle że kilkanaście stron "zrobi" w 10 minut :-) Niedługo sięgnie pewnie po pozycje z mojej półki :-)
Na pewno na uwagę zasługuje fake że Wydawnictwo Mira/Harlequin rozpoczęło ze mną wsólprace w odchodzącym roku.Uważam to za swój mały sukces.Chciałabym bardzo nadal tą wsólprace utrzymywac i będę się strać jak najlepiej opiniować otrzymane książki.
W naszym pokoju wiosną pojawił się regał na ksiązki.Wreszcie mam więcej miejca na moje perełki.

Wszystkiem którzy tu regularnie ale i od czasu do czasu zaglądają skłądam najlepsze życzenia na Nowy Rok.Oby był lepszy niż ten co odszedł :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz