piątek, 10 stycznia 2014

Z biblioteki

Ostatnio bylam pogniewana na moje wszystkie trzy biblioteki.Cokolwiek sobie spisywalam na kartce i chcialam wypozyczyc to nic nie było dostepne.dawałam szanse kilka razy ale w końcu odpusciłam i tym sposobem przez ostatnie tygodnie nadrobiłam zaległości i czytałam swoje ksiązki.Wczoraj jednak pokusiłam się, chociaż przyznam, że z zamiarem wyjścia z niczym, o kolejna wizytę w bibliotecznych półkach.Ksiazki wyszperałam sobie sama i jestem z nich całkiem zadowolona.Dzieciaki wybrały sobie 2 komiksy.Synek ma problem bo raz że czytać nie potrafi to dwa że trochę za trudną tematykę wybrał.Za to córcia pieknie sama w skupieniu przeczytała kilkadziesiąt stron komiksu o Kaczorze Donaldzie.Pamiętam jak byłam dzieckiem też uwielbiałam czytac komiksy i chyba tym zaraziłam moją córeczkę :-) Już się dopominała kiedy kupie jej takie na własność, nie wypożyczone :-)

Mój zestaw na najbliższe tygodnie:



1.Krzysztof Kotowski "święto świateł"- nowość z Prószyńskiego,przekonam się bez wydawania kasy czy fajna.
2.Brygida Grysiak "Wybrałam zycie" - od jakiegoś czasu miałam ją na uwadze
3.Evans "Zegarek z różowego zlota"- wypożyczyłam  dla relaksu i odpręzenia od ciężkich lektur
4.Evans "Obiecaj mi" - jak wyżej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz