piątek, 17 stycznia 2014

Nowości...

Moje pozstanowienia można sobie w nos wsadzić :-) miało byc 2-3 ksiązki w każdym miesiącu a styczeń obfitował w 10 nowych książek.Wiem natomiast że dla równowagi luty bedzie już wiele skromniejszy i wcale mnie to nie martwi bo mam co czytać :-)

Moj pakiet:



Od góry:

*Dorothy Koomson "Dobranoc kochanie" - zamówiłam sobie od rodziny na urodziny.Już rok czasu polowalam na tą ksiazke ale nie trafiła mi się okazja cenowa więc wreszcie zamówiłam nową.Po recenzji iwonki wiem że z nią sie najprawdopodobniej nie rozstanę :-)

* Ilona Felicjańska "Cała prawda o..." Prezent od Wydawnictwa Mira do recenzji.

*Anna Klejzerowicz "Córka czarownicy" upolowana na allegro za 10 zł

* Anna Klejzerowicz "Czarownica" skoro kupiłam drugą część to zamówiłam sobie nową z pakietu od "rodzinki na urodzinki"

*Agata Kołakowska "Płótno"  upolowana za 4 zł na allegro, w swietnym stanie,uważam to za prawdziwą okazję.

*Lisa Gardner "Kochać mocniej" - dawno miałam oko na nią i była jednym z nr 1 na mojej liście.Kupiona za 12,5 zł na allegro w stanie idealnym.

* Scarlett O'Kelly "Sekretna profesja"- tez za okazyjną cenę na aukcjach :-) Jest to ksiazka z serii Pisane przez życie którą bardzo lubię.

*Kristina Ohlsson "Niechciane" - ciekawy opis skusił mnie do zakupu.Nie czytałam jeszcze nic tej autorki, tym bardziej jestem ciekawa.Jest to starsza pozycja z Prószyńskiego.

* Hilary Norman "Pasierbice" Czytałam "Niebezpieczną zabawę" i jestem ciekawa kolejnej powieści autorki.opis wydaje się intrygujący.

*Ewa Wachowicz "Ewa gotuje- szybko". Bardzo chciałam mieć tą ksiązkę i mam.Znów z pakietu od rodzinki.Przetestowałam już parę przepisów z tej ksiązki i juz wiem ze kupie wszystkie do kolekcji :-) Polecam dla każdego lubiącego przysmaki.


To byłoby na tyle.Ewę wachowicz studiuję na bierząco a z czytelniczego stosiku w najbliższym czasie na pewno pójdzie w moje ręcę "Dobranoc kochanie" oraz "Kochac mocniej".
Nic tylko czytać :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz