sobota, 28 grudnia 2013

Stosik (pod) choinkowy

Przecież wiadomo było co dostanę pod choinkę.nie mogło byc inaczej, zresztą nic mnie tak nie cieszy jak nowe książki.
Dostałam ich aż 5.w sumie to 4 bo jedną sobie zamówiłam na allegro sama,ale niech będzie że też pod choinkę więc całe 5 nowiutkich i czekających na przeczytanie ksiazek mam.



1.V.C. Andrews- kolejna saga autorki "Kwiatów na poddaszu" którą musiałam mieć,moje dzieci bardzo chciały mi ją kupić więc namówiły babcię żeby mi zamówiła w księgarni.Dziękuję dzieciaczki :-****

2.Sebastian Fitzek "Odłamek"  dostałam od męzusia ale wybrałam sama.Bardzo zaintrygował mnie opis i pozytywne opinie o tej książce,jesli bedzie fajna kupię pozostałe thrillery tego autora.

3.Anna Karpińska "To wszystko przez ciebie" kupiłam sama sobie na allegro w dobrej cenie,była jakiś czas na mojej liście ciekawych ksiażek :-)

4.Emma Donoghue "Pokój"- prezent od męzusia.Bardzo ciekawy pois tej książki sprawił że od dawna miałam na nią oko.

5.Martyna Wojciechowska "Kobieta na krańcu świata 3" - jak wyżej.Po przeczytaniu 2 częśći od Iwonki juz wiem że muszę skompletowac je wszystkie.

Grudniowych zapasów to tyle.Pewnie niedługo,na początku stycznia pojawi się kolejny stosik- urodzinowy.nie byłam bym przecież sobą gdybym pieniązki otrzymane na coś dla siebie nie wydała włąsnie na książki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz