piątek, 14 lutego 2014

Evans "Obiecaj mi"

Wypożyczona z biblioteki :-)



Z biblioteki ostatnio wziełam sobie dwie ksiazki Evansa.Pierwsza czyli "Zegarek z różowego złota" kompletnie mi nie podeszła.Byłam ciekawa jak będzie z "Obiecaj mi".Tutaj sie mile zaskoczyłam bo książka bardzo mi się podobała, pochłonęłam ją w 1 dzień :-)

Historia miłosna z odrobiną magii.Opowieść o nadziei na lepsze jutro,o obietnicach które powinny byc dotrzymane i o miłości która jest w stanie pokonać wszystko,nawet upływający czas.
Beth jest żoną i matką.Od jakiegoś czasu nie układa jej się z mężem.Kiedy odkrywa że jest zdradzana świat wali jej się jak domek z kart.Wkrótce okazuje się że jej mąż Marc jest chory i zostało mu niewiele życia.Pomimo zdrady i staraconego zaufania Beth wybacza mężowi skok w bok i pozwala mu wrócić do domu.Zdaje sobie sprawę że przecież Marc jest umnierający i choćby ze względu na szacunek to tego co ich łączyło pozwoli mu zostać w domu.Tuż przed śmiercią Marc chce być "uczciwy" i wyznaje żonie,  że zdradził ja nie raz,  bo aż 11 razy.Beth nie może otrząsnąc się z szoku.Nic nie jest w stanie wytłumaczyc męża i nic nie może go usprawiedliwić.
Kiedy zostają same z córeczką  Beth próbuje wrócić do normalności.Pewnego dnia w samo Boże Narodzenie kobieta jedzie do marketu po zakupy.Tam przypadkowo poznaje Matthew.Jego spotkanie juz na zawsze odmieni losy Beth oraz jej córki Charlotte.Nieznany mężczyzna okazuje się wręcz ideałem.Opiekuńczy,przystojny,w dodatku zachowuje się tak jakby dobrze znał Beth i całą jej rodzinę.Kiedy mała Charlotte choruje tylko Matthew zna diagnozę która okazuje się trafna.Skąd wiedział co dolega córce Beth?Kim naprawdę jest?
To co się zadarzyło w życiu Beth będzie jej osobistą tajemnića która będzie trzymała w swoim serce przez wiele lat.

Zakończenie mnie trochę zaskoczyło,bardziej obstawiałąm na jakiegoś anioła stróża...Evans miło mnie zaskoczył tą ksiażką.chociaż "Obiecaj mi " to taka nieprawdopodobna historia to bardzo ciepło i z uczuciem opowiedziana.Milo mi było ja czytać, bo były tez momenty szybkiego zwrotu akcji,  przez co powieść nie wieje nudą.Bardzo polecam :-)

Moja ocena 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz