czwartek, 24 października 2013

Stosik pażdziernik

Wczoraj miała być notka o ostatniej części "Kwiatów na poddaszu". Miała...ale w chwili gdy zaczynałam pisać chwilowo brakło prądu.dosłownie nie byo go może kilka sekund,ale to skutecznie mnie zniechęciło do kolejnego odpalania naszego stacjonarnego komputera.Poszłam na kanapę z książką w ręcę :-)
Tym oto sposobem dotarła do mnie ostatnia z zamówionych książek i mogę wpis stosikowy dodać.
Oto one,moje zdobycze na najbliższe tygodnie:




Od Wydawnictwa Mira:
Sherryl Woods "Cena marzeń"- wkrótce ją przeczytam...


Zamówione u Prószyńskiego:
"Trakt" Arno Strobel- zobaczymy czy mnie się spodoba,opis ciekawy.
"Dlaczego nie poczekałaś" Wera Gorczyńska- z ciekawości czy fajna
"Koszmarne przebudzenie" Rosalind Noonan- wydaje się interesująca
"Dopóki cię nie zdobędę" Samatha Hayes- bardzo chciałam ją mieć
"Co z ciebie za matka" Paula Daly- lubię tego typu ksiażki :-)
"Kto jak nie ja" Katarzyna Kołczewska (o niej czytałam same pozytywy i byłam jej tak ciekawa że jestem juz w połowie)

Zamówiona na allegro
"Gra z mordercą" Ali Knight - jakiś czas miałam na nią oko.


Wszystkie niesamowicie mnie cieszą :-) Tak jak wspominałam robię sobie około 2 -miesięczną przerwe od duzych zamówień i zakupów ksiażkowych.Uzbierała mi się cała masa ksiażek które muszę przeczytać bo umrę z ciekawości :-)
Drugim argumentem za nie kupowaniem w ciągu najblizszych tygodni jest fakt,że zostawię sobie tę przyjemnosc na święta oraz moje urodziny,które przypadają zaraz po Bożym Narodzeniu.Rodzinka przynajmniej nie będzie miała kłopotu, bo podpowiem im parę tytułow które bardzo chcę mieć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz